Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 美國西部
美國西部洛杉磯,舊金山,西雅圖,夏威夷旅遊資訊 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
LA、Vegas、大峽谷、魔術山 大眾交通工具的安排
Jun 24th 2014, 04:54, by Mp0805

五月底剛玩回來,很感謝當初阻止我租車的板友。 太多太奇妙的交通標示了,完全看不懂~ 下面分享我的交通安排,給也想靠大眾交通工具玩LA的網友們。 注意的是我沒有去迪士尼,不過我出發的點是安納罕天使球場的火車站 如果你是玩迪士尼,住安納罕附近,也許可以參考我利用Metro Link前往北邊的方式。前提是你要能早起,然後想辦法把自己弄到安納罕天使球場的火車站。 Day1 機場→lax2shuttle(prime sh...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()