Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 香港
香港自助旅行資訊 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
我的旅行意義
Apr 29th 2014, 16:31, by 出走女生

朋友們都說:「你又去旅行?大把錢呀!」 我說:「我沒有很多錢啦。」 朋友說:「沒錢又會可以去旅行?」 我說:「平常我在省吃省用,只是你不知道吧。我去旅行過得像平時一樣,不會大花筒,我窮遊不是豪華團啦。」 朋友說:「去旅行當然是要豪駛啦,不花錢、不享受算不上去旅行。」 然後我會笑著打完場說:「哈哈,人人要的都不一樣啦。」 世上就是有很多人不會明白你,他們總愛用他們的尺去量度別人。 「為什麼...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()