Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 一般旅遊問題
行前準備、簽證辦理或無法歸類的旅遊問題。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
關於行李被機場破壞> <
Oct 20th 2013, 00:00, by 鄭艾波

事情是這樣的 10/15我從美國Dulles機場搭機返回台灣 途中我飛到韓國轉機才到台灣 所以我就把行李直掛到桃園機場 到台灣領行李時 發現我有一個硬殼的行李箱有一點點開了 還被捆上Dulles機場的膠帶 我以為是在丟行李的時候行李被摔開了 (因為行李被摔開的話,鎖還是可以用的,不會壞掉) 到家之後

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()