Blogtrottr
批踢踢實業坊 WOW 板
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
Re: [問題] 要怎麼買對岸的戰網卡...
Aug 29th 2014, 21:42, by BigCat

我要再強調一次這是法官的意見不是我的嗎?看來你很堅持話是我說的啊…
: 那麼某3X歲台灣最多人MMORPG遊戲女性版主,如何@#$@#$@一堆難聽的人身腦補都可以
: 沒事情啦,我不曉得天底下怎麼有這麼滑稽的事情
OK的,你腦補是你的事情,就我個人而言網路這真的小菜一碟。
當然補到送棍子什麼的就不是我的事情了。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()