Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 台灣中部
台中、彰化、南投地區的自助旅行資訊 
Simple & Affordable SMS!

Text messages have a 95% open rate within 5 minutes. Over 50,000 businesses, non-profits, and groups rely on Ez Texting for their SMS marketing. Sign up free today!
From our sponsors
台中三天兩夜行程
Aug 8th 2014, 05:53, by gina0705

你們好,我是Gina 新來的 我想請各位熱心的大大們可否給我些寶貴建議呢? 我下個月要跟朋友去玩,我們目前預定的行程第一天去薰衣草 第二天去馬拉灣 第三天還沒想,我想詢問 第一天薰衣草 遊玩可以加哪些行程呢?我想去彩虹眷村,不想要東奔西跑卻沒有好好欣賞台中。 住宿旅館也未決定,應該是住市區日租好呢,還是離馬拉灣近(流星花園,有套票住宿好呢? 因為我們都是學生沒有交通工具,外地人,遊玩適合包車方便...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()