Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[黑名] LYZ
Jul 31st 2014, 18:27, by LYZ

我要黑名我自己。

本週三和malando版友約好贈送她海苔,她在信件中還留了手機以備聯繫;有多次贈送經驗的我那天哪根筋不對,想說反正不會遲到就沒留自己手機。

結果約定時間前一個小時被老闆臨時call去跑外務,還想說應該沒多久,結果卻因為一些因素拖了快三小時…加上我手機沒有辦理網路吃到飽,又自作聰明沒留下電話…所以malando版友就被我放鴿子了。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()