Blogtrottr
批踢踢實業坊 Baseball 板
 
Find SIGG's Classic Aluminum Water Bottles at MYSIGG

Reducing our carbon footprint one bottle at a time!
From our sponsors
Re: [新聞] 配合房妍遭惡搞 大師兄︰心疼太太
Jul 10th 2014, 13:07, by nhnh

這種態度是未來要當台灣老闆的心態嗎?
都馬你們要買來吃,我又沒叫你吃塑化劑...
你們乖乖買票買球衣買加油棒,時候到就給我乖乖進場
多餘的事不要給我做,沒我允許你截我圖我可以告死你你知道嗎?
你什麼背景什麼咖?我是中職最夯球隊最夯球星ㄟ

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()