Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
<賣車>Ford Laser hatch back 附GPS $1300
Jun 24th 2014, 22:54, by lucia_0826

想在回臺灣之前想把我的愛車小野白賣了,它是一台白色自排的Ford Laser 1992 小台的 hatch back(後座倚背可以放下來那種,我在旅行時會睡車上, 省了很多住宿費)1600cc的小車非常省油,我在一年多前買了它,一直都很可靠,兩條皮帶在作保養時換過,它是不論購買,保養,油錢都非常經濟又負擔的起的好車,套我澳洲朋友的一句話,老車有時比新車可靠! 因為我非常愛我的車,購買後可以交換fb有什麼問題再隨時問我 歡迎看車試車...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()