Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 泰國
泰國旅遊討論區 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
反推Sukhumvit soi 21 May Massage,尤其女性
Jun 11th 2014, 18:07, by pennylin_98

6月旅遊住在Asok附近,看到網站有推May Massage 評價兩極,此次旅遊每天都按摩的我,各種價位都想嘗試 6/7下午前往May Massage,一堆男女按摩師席地坐在大廳 看看還有2位客人再做腳底按摩,想說應該ok(安全上) 跟櫃檯說做2hrs thai massage 換好衣服,也沒問我要男/女按摩師 往樓上的樓梯上站了2位男按摩師,只會簡單泰文的我,聽他們嘻笑語氣不是太舒服 櫃檯招手要我跟他們上去,我立刻說要女按摩師

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()