Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關西
京都、大阪、奈良、兵庫、滋賀、和歌山的旅遊資訊 
Get Out Of Inbox Overload

FollowUp.cc makes it easy to find Inbox Zero. Try it for 30 days Free and Unleash Inbox Productivity Today.
From our sponsors
有關於hotel.com訂房問題
Jun 10th 2014, 07:07, by eva.c

我有個疑問.....:\'( 其實我也打去客服問了~只是我覺得我跟他的表達都不大好… 所以我想再次地確認,懇請前輩及有經驗的包包們解答(I)(I) 1.我在此網站訂購的房間是用卡片A預定,但實際上我訂房會用卡片B,請問2張卡我一樣會帶著(做核對),請問到現場是否非要用卡片A呢? 2.我在此網站訂購的房間....明明就顯示沒有空房間數,但我仍然可以訂購,也收到訂購成功的訊息,也收到了訂房編號,只是….這樣就很正確地完成了...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()