Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
找伴找朋友一起去澳洲
May 26th 2014, 22:23, by kentliu1026

主要想認識新朋友 看有沒有2014年九月十月左右要去澳洲布里斯本的人可以同行, 應該會搭酷航,轉機順便在新加坡玩2-3天, 若有背包客需要,我也很樂意分享我的經驗! 先簡單的自我介紹一下 我是2005年去澳洲打工,然後讀書,最後工作,一共待了6年... 2009年申請澳洲的技術移民,2010年回台灣, 回台灣後玩了一年...然後當英文老師到現在(跳很大,因為本科是念設計,在澳念飯店管理...) 很幸運的我的永居...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()