Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
[問題] 要離職的前輩交接不積極
May 17th 2014, 12:43, by ninomiyachan

手機排版請見諒∼

長話短說,我原是業助,公司會計要離職,老闆要我去交接會計,但我本身無會計經驗,也非本科生,所以對會計這個職位很陌生,給我兩週交接,目前已交接一週,我仍對會計要做的事很沒概念,然後會計昨天跟我說他已經交接的差不多了,所以當我每次問他還有什麼要教的,他不是回我等一下他正在忙,就是回我他不知道要交接給我什麼?我每天看他那麼忙,再看看自己的少少的筆記,覺得應該不可能只有他教我的那幾件事,今天同事偷偷跟我說,其實會計還有很多小細節沒有教,會計也跟同事表明了他不知道要怎麼教,所以打算放著不管,但同事非會計職務,所以他
也無法說出會計指的是哪些事沒教。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()