Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[問題] 請問這維修單價格是否OK(MONDEO M2000)
May 7th 2014, 21:51, by wusin

各位大大好 小弟最近接收了老爸留下來的車MONDEO M2000
其實這台車我之前偶爾開的時候就覺得怪怪的,
尤其是變速箱換擋很不順,但當時我爸一直覺得沒問題我也不好說什麼
直到昨天 我在國道一上面D檔時速80就上不去了,
此時我如果放油門車會有頓挫感,就好像突然被人在後面踹屁股的感覺..

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()