Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
在新宿想吃居酒屋被店家拒絕
Mar 3rd 2014, 03:46, by Amanda0414

小妹我這次去了東京自由行,想在最後一個晚上體會日本當地的居酒屋,所以在新宿找了間看起來就是一般日本人會去的店。 一進去老闆問我們幾個人,我說4個,他說店裡已經滿了,我們就默默地退出了(U)...可是我看到的客人只有[/SIZE]啊!! 出來之後同行友人不死心,叫我進去再問一次,這次跟他講說我們2個2個分開坐,結果老闆問我說我會日文嗎?我說會一點點,他說他們只提供日文菜單,我們就被請出去了!!!:\'( ...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()