Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
[徵男] 想要有個家…
Jan 12th 2014, 16:50, by s2513

關於我 69年次台南人巨蟹座 在南科四二輪電子業 因為雙親都不在了 很久沒有家的感覺 所以很渴望有家的溫暖 …很想家人下班一起吃飯聊聊一天的辛勞… 很想假日有人陪 …很想身邊有人一起渡過寒冬  …很想一起去逛夜市 吃美食… 很想可以一起去旅行 …很想有個伴互說心事 …很想我孤單的夜晚有人陪 …很想為我們的未來而努力 …希望可以早點有屬於我們的家 關於我的人個性開朗活潑好相處 對外表一切看的順眼重要的是好相處合得來 我希望在茫茫人海之中可以認識這樣的你^_^ 當然愛上我你也不會後悔因為我會給你滿滿的愛 ^_^  相信我 認識我不會後悔的
只希望未來的路有你一路相陪
我就不孤單了(☆_☆)……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………K………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()