Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 加拿大
加拿大旅遊資訊 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
蒙特婁市中心客廳短租
Nov 26th 2013, 18:59, by MissChen

地址是: 88 rue charlotte, montreal, quebec, H2X 4E2 離機場巴士站 走路2分鐘 離metro st Laurent 步行3分鐘 我家在市中心,到非常多的景點都是可以步行! 是一個很大的三個半 我對外短租的是我的客廳,會準備羽絨被、枕頭給你~ 也會準備浴巾及基本的盥洗用具… 只有牙刷要麻煩你自己準備哦 最後是,我有領養兩隻貓咪。他們很乖。晚上都會跟我睡在房間裡! 歡迎來住我家!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()