Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 香港
香港自助旅行資訊 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
第一次的香港之旅
Oct 16th 2013, 19:08, by e587041306

香港..是一個從小就在我記憶中的地方....不論是現在電影台一直重播的周星馳系列電影..還有賭神系列...以及許許多多的港片..很多人都是看著港片長大的...不論是搞笑的還是黑社會的..讓我對香港是一種既熟悉又陌生的地方..應該6.70年出生的人都了解我的感受..可以說是港片就是我了解香港這個地方的來源..但是我卻還沒到訪過..因此..在今年我終於去香港了... 第一天10/11 早上就到了香港..不愧是香港機場..一出大廳就是一堆...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()