Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 廣告專區
旅遊業者廣告放置,以及旅遊活動宣傳. 嚴禁非旅遊廣告.
徵人(7-8月) 幫我帶小東西回台灣
Jul 8th 2013, 11:29, by switchie

我明天(星期二)早上就要飛回台灣了 但是我在amazon買的東西(桌遊)到今天都還沒到 因此想徵七月中到八月有回台灣的朋友 幫我帶三個桌上遊戲回台灣 主要是想帶回去跟爸爸媽媽玩 多年在國外 想趁這個機會回台灣多點親子時間 爸媽也老了 有時間玩 東西這禮拜就會寄到我家(巴黎) 我到時候可以請朋友拿到巴黎給你 三個桌上遊戲加一加不到一公斤 (體積也非常小) 作為交換我可以幫你帶你的東西三公斤回台灣 或者你...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()