Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 香港
香港自助旅行資訊
尖沙咀住宿爭議~有人可以告訴我還能去哪反應嗎?
Jun 28th 2013, 04:07

五月底六約初 我人在香港 旅途中其實大致都很ok!太平山很美,石澳及大浪灣很棒! 除了有的香港年輕人可能不知是把我當大陸人?還是不太會講普通話?所以不想理我...:-| 但那邊的叔叔阿姨們人都超級熱情的!不太清楚路,會主動帶我走...謝謝你們!(H)(H) 當初因為工作滿檔,行程臨時有變動,所以第二晚住宿很臨時在某個知名飯店網訂的..入住地點是美麗都大廈 一開始原本打算兩天都要住上環宜必思,但第二晚假日,宜必思只剩...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qqwdghhg 的頭像
    qqwdghhg

    線上遊戲排行榜2013,線上遊戲排行榜2014巴哈,最新線上遊戲排行榜2013巴哈,

    qqwdghhg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()